O sursa surprinzatoare de calciu, fier, vitamina E, potasiu si fibre

Asociat familiei usturoiului si cepei, prazul este relativ putin cunoscut, desi prezenta lui in bucatariile de calitate este legendara. Foarte bogat in minerale si micronutrienti, prazul este sarac in calorii, un raport perfect :-) 31 mg/100 g de calciu si 0.9 mg/100g de fier sunt printre proprietatile cele mai surprinzatoare ale prazului. In plus, continutul de 1 mg /100g de vitamina E cu rol pronuntat anti-oxidant, dar si potasiul si fibrele fac din praz o leguma peste medie in materie de micronutrienti. sursa: http://www.maitresrestaurateurs.com/

Pentru ca la La Tartiflette valorizam un stil de viata sanatos combinat cu produse in spiritul gastronomiei clasice reale, am introdus o reteta de supa de praz (leek soup/soupe de poireau) originala creata de Auguste Escoffier la hotelul Ritz. O supa usoara, savuroasa, hipersanatoasa pe care trebuie sa o incercati.

Prazul innabusit usor in ulei de masline (am renuntat la untul mult mai greu din reteta originala) ii sunt adaugati cartofi si condimente, dintre care primeaza dafinul, dupa care este decorat cu o combinatie de seminte coapte impreuna cu un strop de ulei aromatizat.

Leave a Comment

Comments are closed.